Veelgestelde vragen

  • 1. Wat is Feelingz?

    Feelingz is een online keuzegeschenk met A-merk producten, belevenissen, cadeaukaarten, goede doelen, wijn & spijs en traditionele pakketten in één.

  • 2. Hoe werkt Feelingz?

    Met Feelingz kiest de ontvanger zelf een cadeau uit een zeer ruim assortiment.
    U kiest uw cadeau in 4 stappen:
    1. Ga naar www.mijnfeelingz.nl
    2. Vul uw persoonlijke bestelcode in
    3. Kies uw cadeau
    4. Bevestig uw keuze

  • 3. Waar vind ik een overzicht van het Feelingz cadeau assortiment?

    Een greep uit het assortiment vindt u onder de categorie ‘Cadeaus’. Wilt u het assortiment per waardevariant bekijken? Vraag dan direct een democode aan via de rode knop ‘Demo aanvragen’ bovenaan deze pagina.

  • 4. Zijn de cadeaus in Feelingz inclusief verzendkosten?

    Ja, alle cadeaus die de ontvangers kunnen kiezen op de cadeau-website zijn inclusief verzendkosten.

  • 5. Wat is de levertijd van gekozen cadeaus?

    Alle gekozen cadeaus worden binnen 48 uur geleverd, met eventuele uitzondering rondom de feestdagen gezien de drukte bij de post, en de zending is via Track & Trace eenvoudig op elk gewenst moment te volgen.

  • 6. Hoelang hebben mijn medewerkers de tijd om een cadeau uit te kiezen?

    Unieke bestelcodes welke worden uitgegeven in december 2020 zijn standaard te verzilveren tot 1 juli 2021. Indien gewenst kunt u binnen deze periode zelf een andere einddatum bepalen. De einddatum is altijd terug te vinden op de cadeau-website.

  • 7. Ik heb een tip voor het Feelingz assortiment. Hoe kan ik die aan jullie doorgeven?

    Een leuke tip kunt u doorgeven via info@feelingz.nl.

  • 8. Vanaf welke waarde is Feelingz te bestellen?

    Feelingz is al beschikbaar vanaf € 20 en met stappen van € 5 te verhogen tot elk gewenst budget.

  • 9. Staat er een waarde bij de Feelingz geschenkverpakking vermeld?

    Nee, de waarde van Feelingz wordt nergens vermeld. Volgens de visie van Feelingz wordt er bij een cadeau geen waarde getoond. De ontvanger zal daarom ook nergens een waarde terugvinden.

  • 10. Zijn er extra kosten verbonden aan de Feelingz geschenkverpakking?

    De geschenkbox, inclusief het presentje, ontvangt u geheel kosteloos bij uw bestelling.

  • 11. Vanaf hoeveel stuks kan ik Feelingz bestellen?

    Feelingz is te bestellen vanaf 1 stuk.

  • 12. Hoeveel btw betaal ik over Feelingz?

    Op de pagina 'Kerstgeschenk en btw' vindt u meer informatie over het kerstgeschenk en btw. Indien u een btw specificatie nodig heeft, dan kan deze aan het eind van de verzilverperiode van Feelingz opgevraagd worden.

  • 13. Wat zijn de verzendkosten voor levering van de Feelingz geschenkboxen?

    Bij afname van minimaal 20 stuks, betaalt u € 17,50 (ex btw) verzendkosten voor levering op één adres. Bestelt u minder dan 20 stuks? Dan betaalt u € 9,50 (ex btw). Wilt u Feelingz laten leveren op meerdere adressen of huis-aan-huis? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

  • 14. Hoe kan ik Feelingz bestellen en betalen?

    U kunt direct een bestelling plaatsen via deze website onder ‘Bestellen’. U kunt kiezen voor een betaling via iDeal, per creditcard of per factuur. De factuur heeft een betalingstermijn van 14 dagen. Voor het betalen met een creditcard dient er een toeslag van € 2,50 betaald te worden.

  • 15. Wat gebeurt er met mijn aankoop in geval van faillissement?

    Uw aankoop van Feelingz loopt via de Stichting Derdengelden Red Loyalty. Red Loyalty is het bedrijf achter de handelsnaam Feelingz. Door het betalen op deze Derdengeldenrekening staat uw geld veilig in geval van een faillissement van Red Loyalty.

  • 16. Wanneer ontvang ik de door mij bestelde Feelingz?

    Feelingz wordt dit jaar uitgeleverd vanaf 7 december 2020, ruim twee weken voor kerst. In overleg kan er van deze datum worden afgeweken.

  • 17. Ik heb teveel Feelingz besteld. Kan ik deze retourneren?

    Per order hanteren wij een meer/minder levering van 5%. Wanneer u Feelingz afneemt in december 2020, kunt u tot 15 januari 2021 5% van uw order kosteloos retourneren (behoudens meerkosten voor maatwerk). Enkel niet uitgereikte Feelingz codes, in originele staat inclusief seal, komen voor retournering in aanmerking.

  • 18. Wat gebeurt er met Feelingz die niet gebruikt zijn?

    Feelingz welke worden uitgegeven in december 2020 zijn geldig tot 1 juli 2021. Voor zakelijke orders vanaf 10 stuks geldt dat de waarde van niet verzilverde Feelingz (maximaal 5% van de totale order) na de vervaldatum geretourneerd wordt.

  • 19. Kan ik de Feelingz geschenkverpakking personaliseren?

    Ja, kijk voor de mogelijkheden bij de categorie 'Maatwerk' of neem contact op.

  • 20. Kan ik de Feelingz cadeau-website personaliseren?

    Ja, kijk voor de mogelijkheden bij de categorie 'Maatwerk' of neem contact op.

  • 21. Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn bestelde Feelingz?

    Ja, wanneer u uw medewerkers een persoonlijke boodschap wilt meegeven, kunnen wij een wenskaart toevoegen aan de geschenkbox. De tekst op de wenskaart kunt u uiteraard zelf bepalen. Ook bieden wij op de cadeau-website de gelegenheid om een eigen welkomstwoord te plaatsen.

  • 22. Kan Feelingz rechtstreeks worden bezorgd op een huisadres?

    Feelingz wordt van bedrijf tot bedrijf geleverd. Het is mogelijk om alle Feelingz op één huisadres te laten leveren. Houd er wel rekening mee dat u aanwezig dient te zijn en voor ontvangst moet tekenen. Wilt u Feelingz naar de huisadressen van de medewerkers laten verzenden? Ook dit is mogelijk. Neem contact op voor de mogelijkheden.

  • 23. Kan ik de cadeau-website laten opmaken in het Engels en/of mijn eigen (huis)stijl?

    Ja, door het bedrijfslogo en de huisstijlkleuren van uw organisatie te gebruiken, kunnen wij de website geheel in uw eigen huisstijl opmaken. Ontvangers zien in één oogopslag dat u de afzender bent van Feelingz. Daarnaast is Feelingz ook beschikbaar in een Engelse versie.

  • 24. Kan ik mijn eigen idee of invulling geven aan Feelingz?

    Ja. Heeft u een eigen idee of wilt u een eigen invulling geven aan het keuzegeschenk Feelingz? Wij denken graag met u mee. Bespreek de mogelijkheden met één van onze adviseurs.

  • 25. Kan ik zelf bepalen welke categorieën ik wel en niet wil toevoegen aan Feelingz?

    Feelingz biedt standaard de volgende categorieën aan: Wonen & Koken, Mooi & Gezond, Elektronica, Reizen & Vrije tijd, Duurzaam & Doneren, Cadeaukaarten, Belevenissen en Wijn & Spijs. U kunt zelf aangeven welke van deze categorieën u wilt aanbieden in de Feelingz cadeau-omgeving.

  • 26. Wordt er een inhouding gedaan op de waarde van cadeaukaarten en de donaties aan goede doelen?

    Nee, de waarde van de cadeaukaarten en de donaties aan goede doelen komt overeen met het volledige bedrag van uw budget, hierop worden geen inhoudingen gedaan.

  • 27. Zijn alle cadeaus op de cadeau-website het gehele jaar te bestellen?

    Wij kopen en/of reserveren de voorraad producten en cadeaukaarten voorafgaand aan de feestdagenperiode, gebaseerd op onze ervaring uit voorgaande jaren. Tot 1 maart vullen we onze voorraden aan. Daarna garanderen we dat 50% van het assortiment aanwezig is, maar zullen we uitverkochte items niet aanvullen.

  • 28. Tot wanneer is de klantenservice bereikbaar voor de medewerkers?

    Uw medewerkers kunnen het hele jaar door contact opnemen met de klantenservice. In december en januari op werkdagen van 10:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur. Van februari tot en met november is de klantenservice bereikbaar op maandag van 13:00 tot 17:00 uur en van dinsdag tot en met vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur.

  • 29. Ik heb een klacht, waar kan ik deze indienen?

    Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/
    odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over
    de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor
    consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

  • 30. Ik heb een Feelingz ontvangen, wat nu?

    Heeft u een Feelingz ontvangen? Ga naar www.mijnfeelingz.nl, log in met uw persoonlijke bestelcode en kies uw cadeau. Voor vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice via: 070 - 413 21 82 of klantenservice@mijnfeelingz.nl.

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op