Algemene vragen over Feelingz

  • Wat is het verschil tussen Feelingz en e-Feelingz?

    Bij Feelingz kunnen je medewerkers uit meer dan 1.100 cadeaumogelijkheden kiezen in verschillende hoofdcategorieën: onder andere koken, wonen, elektronica, mooi en gezond, belevenissen en cadeaukaarten. De cadeaus worden gratis verstuurd naar het huisadres. Feelingz wordt gratis geleverd in een geschenkverpakking naar keuze. Voor de borrel- en de cadeaupakketten betaal je extra.

    e-feelingz is onze nieuwste, volledig digitale variant. Je medewerkers kunnen kiezen uit meer dan 120 verschillende digitale cadeaus: cadeaukaarten, e-tickets voor belevenissen, digitale abonnementen op tijdschriften, maar ook de mogelijkheid om een gedeelte van het tegoed te doneren. De digitale cadeaus worden binnen een uur per e-mail verstuurd naar je medewerker. Wij versturen de e-feelingz met je eigen persoonlijke boodschap gratis per e-mail. Wil je e-feelingz in een geschenkverpakking aanbieden aan je medewerkers? Dat kan natuurlijk, informeer naar de mogelijkheden.

  • Vanaf welke waarde is Feelingz te bestellen?

    Je kunt Feelingz al vanaf € 20 krijgen en met stappen van € 5 verhogen tot elk gewenst budget.

  • Betaal ik bij voor de geschenkverpakkingen?

    Kies je voor Feelingz, dan zijn de luxe geschenkbox, de enveloppe en de e-mail gratis. Heb je meer dan 100 medewerkers? Dan kunnen wij alle geschenkverpakkingen helemaal op maat maken, ook gratis! Voor de cadeaupakketten geldt een meerprijs.

    Kies je voor e-feelingz dan versturen wij de codes gratis per e-mail naar je medewerkers. Wil je ook wat leuks geven, kies dan voor één van onze geschenkverpakkingen. Bekijk hier de kosten.

  • Waarom staan de prijzen van Feelingz inclusief btw?

    Dat komt omdat de btw betaalt wordt over de gekozen cadeaus van je medewerkers, en de cadeaus vallen onder verschillende btw-regimes. Lees hier uitgebreide informatie over btw en Feelingz.

  • Hoe kan ik Feelingz bestellen en betalen?

    Je kunt direct een bestelling plaatsen via deze website. Je kunt betalen via iDeal of op factuur. Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen voor een bestelling op factuur.

  • Hoe gaan jullie om met niet-verzilverde codes?

    Na afloop van de verzilverperiode kun je aanspraak maken op een creditering van maximaal 5% van het totale aantal van je order.

  • Bieden jullie ook de mogelijkheid om de geschenkverpakking op maat te maken?

    Jazeker! Dat is één van onze specialiteiten! Al vanaf 100 stuks maken wij de geschenkverpakking, natuurlijk in overleg met jou, volledig op maat: in jouw huisstijl, met jouw kleuren, jouw logo. Wij hebben een DTP-studio in huis, dus zijn de communicatielijnen kort. Kosten? Geen! De cadeau-website pakken we gelijk ook aan, en die maken we ook in dezelfde stijl. Kijk voor meer informatie op de pagina:

  • Wat zijn de mogelijkheden voor het aanpassen van de cadeau-website?

    Elke klant krijgt bij ons zijn of haar eigen cadeau-website: met een eigen persoonlijke boodschap en/of afbeelding en weergave van een logo. Vanaf 100 medewerkers maken wij de website helemaal op maat: met eigen kleuren en andere huisstijl-elementen. Cadeau-websites voor klanten met meer dan 500 medewerkers krijgen daarnaast hun eigen url en inlogpagina. Met de speciale democode voor maatwerk-websites krijg je een indruk van zo’n maatwerk cadeaushop. Vraag een demo aan.

  • Kan ik een persoonlijke boodschap aan mijn medewerkers toevoegen aan de geschenkverpakking?

    Dat kan! Je krijgt bij alle geschenkverpakkingen altijd een gratis wenskaartje waarop je je eigen boodschap kwijt kan. Wij printen deze kaartjes zelf, dus ook hier zijn de communicatielijnen kort en snel. Wil je een volledig op maat gemaakt ontwerp van de wenskaart, informeer dan naar de mogelijkheden. En wij hebben ook veel ervaring met het toevoegen van kaarten die door klanten zelf zijn aangeleverd.

  • Hoe gaan jullie om met de persoonsgegevens van mijn medewerkers?

    Wij zien het als onze primaire verantwoordelijkheid om correct en veilig met je informatie om te gaan, om de privacy van je medewerkers en van je bedrijf of instelling te beschermen. Wij handelen in overeenstemming met de AVG. Dat betekent onder andere dat we onze klanten bij verstoringen informeren, waar nodig verwerkersovereenkomsten zullen aangaan en dat er op onze websites een nieuwe, complete en duidelijke privacyverklaring geplaatst is. Deze vind je hier.

Vragen over de levering van Feelingz en de geschenkverpakkingen

  • Vanaf hoeveel stuks kan ik Feelingz bestellen?

    Wij hebben geen minimum afname van Feelingz, als je er maar 1 nodig hebt, dan kan dat.

  • Wat betaal ik voor het leveren van Feelingz met geschenkverpakking?

    Vanaf 50 stuks leveren wij Feelingz met geschenkverpakking gratis op 1 (kantoor) adres. Onder de 50 stuks betaal je € 17,50 excl. btw. Wil je Feelingz laten leveren op meer (kantoor) adressen? Of huis-aan-huis versturen? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

  • Kan ik zelf een afleverdatum voor mijn bestelling kiezen?

    Ja, dat kan. Op basis van je postcode geven wij je een aantal mogelijkheden voor het afleveren. In de weken voor Kerst verzorgen we de levering zelf, zodat we niet afhankelijk zijn van de reguliere bezorgdiensten in deze drukke periode. Wij garanderen je dus levering op de door jou gewenste datum. Buiten de kerstperiode leveren we op de dag die je zelf aangeeft.

  • Ik heb teveel Feelingz besteld, wat nu?

    Je mag altijd 5% van je order binnen een maand gratis retourneren. (Voorbeeld: als je er in december  100 hebt besteld, mag je er maximaal 5 retourneren voor 20 januari van het volgende jaar). De eventuele geschenkverpakkingen moeten dan wel in originele staat zijn. Als je maatwerk geschenkverpakkingen hebt, halen we de meerkosten van de credit af.

  • Ik wil de Feelingz geschenkverpakkingen graag huis-aan-huis laten bezorgen, wat zijn de mogelijkheden?

    Bijna al onze geschenkverpakkingen passen door de brievenbus: de enveloppe, de luxe geschenkbox en de borrelboxen, daarvoor hoeven je medewerkers dus niet thuis te zijn. De cadeaupakketten versturen we via pakketpost. Het verpakken en verzendklaar maken (inclusief adressering) gebeurt allemaal bij in onze eigen productiehal, en we hebben goede afspraken met zowel PostNL en DHL voor de verzending. Hou rond de feestdagen wel rekening met vertraging.

Vragen over het cadeau-assortiment voor je medewerkers

  • Waar kunnen mijn medewerkers allemaal uit kiezen?

    Op deze pagina (Feelingz online keuzecadeau) en op deze pagina (e-Felingz) kun je een eerste impressie bekijken. Wil je een volledig beeld krijgen van het assortiment? Vraag dan een democode aan.

  • Kan ik aanpassingen aan het assortiment voor mijn medewerkers maken?

    In overleg is veel mogelijk. Bij zowel Feelingz als e-Feelingz kunnen er één of meerdere categorieën uitgeschakeld worden.

  • Ik heb een eigen goede doel dat ik graag wil toevoegen. Kan dat?

    Dat is mogelijk als je meer dan 100 Feelingz afneemt. Je kan er voor kiezen om alleen dit goede doel aan te bieden aan je medewerkers, of ook onze standaard goede doelen.

  • Houden jullie een bedrag in op de waarde van een cadeaukaart of een donatie?

    De waarde van de cadeaukaart is gelijk aan het aantal punten die je medewerker er voor inwisselt. Dus een cadeaukaart van 4 punten heeft een waarde van € 20 (4 x € 5).

    Bij donaties houden wij 15% van het gedoneerde bedrag in voor administratieve kosten.

  • Zijn alle cadeaus op de cadeau-website het gehele jaar te bestellen?

    Voor Feelingz kopen en / of reserveren wij de voorraad producten en cadeaukaarten voorafgaand aan de feestdagen, gebaseerd op onze ervaring van de afgelopen jaren. Tot 1 maart van het opvolgende jaar vullen we onze voorraden aan, daarna garanderen we dat 50% van het assortiment aanwezig is, maar zullen we uitverkochte items niet aanvullen of vervangen. Bij e-Feelingz ligt dat net anders, omdat de looptijd van een e-Feelingz langer is: 2 jaar. Hier is gedurende de gehele looptijd het volledige assortiment beschikbaar, tenzij een digitaal cadeau door een andere oorzaak niet meer leverbaar is.

  • Ik heb een tip voor het Feelingz assortiment, of ik wil leverancier worden. Hoe kan ik dat aan jullie doorgeven?

    Leuk! Stuur een mail naar info@feelingz.nl en we reageren zo snel mogelijk.

Vragen over de werking van de cadeau-website voor je medewerkers

  • Hoe zoeken mijn medewerkers een cadeau uit?

    Je medewerkers ontvangen een unieke persoonlijke bestelcode waarmee zij op de cadeau-website mijnfeelingz.nl kunnen inloggen. Het door jou vastgestelde budget per medewerker zetten wij om in een puntenaantal (1 punt is 5 euro), waarmee ze één of meer cadeaus kunnen uitzoeken. Wij versturen de gekozen cadeaus binnen 48 uur per DHL of binnen 1 uur per e-mail (digitale cadeaus).

  • Betalen mijn medewerkers voor de verzending van hun gekozen cadeau(s)?

    Het verzenden van de cadeaus naar je medewerkers is gratis. Ook als het cadeau onverhoopt niet bevalt of defect is, kunnen zij het gratis retour sturen.

  • Wat is de levertijd van de gekozen cadeau(s)?

    Wij leveren alle cadeaus binnen 48 uur aan je medewerkers. Als er een afwijkende levertijd is, dan staat dat bij het product op de cadeau-website vermeld. Rondom de feestdagen kan het wat langer duren, door de drukte bij post. Je medewerker ontvangt altijd een track & trace-code van ons. Ook is het mogelijk om het cadeau bij een DHL servicepunt af te laten leveren. Dan kan je medewerker op een zelfgekozen tijdstip het cadeau ophalen, bovendien is het beter voor het milieu! Digitale cadeaus worden binnen 1 uur per e-mail verstuurd, tenzij anders vermeld op de cadeau-website.

  • Tot wanneer kunnen mijn medewerkers hun Feelingz verzilveren?

    De Feelingz-codes die in december worden uitgegeven, hebben standaard een verzilvertermijn tot en met 30 juni van het volgende jaar. Wil je een kortere verzilvertermijn dan is dat ook mogelijk.

  • Ik heb veel niet-Nederlandssprekende medewerkers. Kan Feelingz ook in het Engels worden geleverd?

    Ja, dat kan. Zowel de cadeau-website als de uitleg, de codekaart en het wenskaartje zijn volledig in het Engels beschikbaar. Voor je Nederlandse medewerkers blijft alles gewoon in het Nederlands.

  • Tot wanneer is de klantenservice bereikbaar voor mijn medewerkers?

    Je medewerkers kunnen het hele jaar door contact opnemen met de klantenservice per mail, telefoon en sinds kort ook via chat. Telefonisch zijn wij in december en januari bereikbaar op werkdagen van 10:00 – 20:00 en op zaterdag van 10:00 – 16:00. In de overige maanden van het jaar zijn wij op maandag van 13:00 – 17:00 en op dinsdag tot en met vrijdag van 10:00 – 17:00 bereikbaar. E-mails worden in de regel binnen 2 werkdagen beantwoord.

  • Mijn medewerker heeft een klacht, waar kan hij of zij terecht?

    Thuiswinkel

  • Ik heb van mijn werkgever een Feelingz ontvangen, wat nu?

    Heb je een Feelingz ontvangen? Ga dan naar https://mijnfeelingz.nl en log in met je persoonlijke bestelcode. Hier kun je één of meerdere cadeaus uitzoeken.