Wij helpen je bedanken en belonen
Al meer dan 10 jaar helpen wij kleine en grote bedrijven en instellingen hun medewerkers te bedanken en belonen. Dat doen we met een enthousiast team waarvan de meeste al heel lang bij ons zijn. Het is dan ook snel en makkelijk schakelen met ons, zodat we onze klanten zo goed mogelijk kunnen helpen!
Bij ons gebeurt alles onder één dak, omdat we alle disciplines in huis hebben: van ontwerp tot verpakken en klaarmaken voor verzending: we doen het allemaal in ons pand in Den Haag – Ypenburg.
Op zoek naar een leuk cadeau? Kies voor Feelingz
Altijd persoonlijk contact
Uitgebreide maatwerk mogelijkheden
Levering op locatie of huisadres
Wij regelen alles, van A tot Z
Zowel fysieke als volledig digitale cadeaus
Veilig bestellen met Thuiswinkel Waarborg
Het team van Feelingz Wij staan voor je klaar
Ons vaste team bestaat uit 11 man. Het hele jaar door zorgen wij dat je bij ons terecht kunt voor de leukste cadeaus voor je collega's.
Daarnaast worden wij in drukke periodes, zoals bijvoorbeeld naar de feestmaand (december) toe, ondersteund door vele tijdelijke krachten.
Rens
Sales, finance en operations
Arjan
Marketing en sales
Debbie
Inkoop & HR
Gaia
Communicatie, marketing & sales
Simone
Sales
Demi
Product owner en operations
Jorien
Vormgeving
Robert
Sales
Joëlle
Operations en office support
Rianne
Administratie
Murphy
Kantoorhond
Vacatures
Omdat onze piek vooral aan het einde van het jaar ligt, zijn wij altijd op zoek naar extra medewerkers die ons door deze drukke periode heen kunnen helpen. Bijvoorbeeld als ondersteuning van de klantenservice, het opmaken van de producten voor de cadeau-website, het contact met klanten (zorgen dat iedereen precies krijgt wat en wanneer hij het wilt) én hulp in de productie bij het verpakken van de cadeaus.
Benieuwd wat jij voor ons kunt betekenen? Bekijk hier onze openstaande vacatures. Staat er geen (passende) vacature voor je tussen? Je mag ons altijd een open sollicitatie toesturen. Je kunt hiervoor mailen naar Debbie, via debbie@feelingz.nl.
-
Wij zijn op zoek naar jou!
-
Content/Klantenservice medewerker
Content/Klantenservice medewerker
24-40 uur
Per 1 augustus 2024De functie:
Het online keuzecadeau is ons belangrijkste product. Bij afname van het keuzecadeau ontvangen de medewerkers van het bedrijf een persoonlijke bestelcode, waarmee zij kunnen inloggen op onze cadeau-website. Hier kunnen zij zelf één of meerdere cadeaus uitkiezen, uit een assortiment van meer dan 1.500 cadeaus.Alle cadeaus die gekozen kunnen worden, moeten opgemaakt worden in ons systeem. Het gaat hierbij om het invoeren van afbeeldingen, teksten en prijzen die wij aangeleverd hebben gekregen van onze leveranciers. Van augustus tot en met november ben je vooral bezig met deze invoerwerkzaamheden.
Het keuzecadeau wordt het meeste in december uitgereikt, als kerstcadeau. Van december tot en met maart ben je dagelijks bezig met het beantwoorden van eventuele vragen van de medewerkers. Denk hierbij aan vragen over de cadeau-website, de persoonlijke bestelcode, de levertijd van het gekozen cadeau of hulp bij het kiezen van een cadeau. Het contact verloopt per mail, chat en telefonisch.
Daarnaast verwerk je alle retour gekomen producten. De medewerkers hebben de mogelijkheid om hun gekozen cadeaus retour te sturen, als deze bijvoorbeeld defect of niet naar wens zijn. Je ontvangt een melding als er een product retour gekomen is bij ons distributiecentrum. Je noteert dit voor onze administratie, zorgt dat de code weer geactiveerd wordt en meldt dit aan de medewerker, zodat er een nieuw cadeau uitgezocht kan worden.
De rest van het jaar (maar ook in de periode van augustus tot en met maart) ondersteun je je collega's waar nodig. Zo kan het zijn dat je een dag bezig bent met nieuwe aanbodpartners benaderen of een dag pakketjes aan het inpakken bent.
Deze functie vindt voornamelijk op kantoor plaats, met de mogelijkheid om ook deels thuis te werken.
Het profiel:
Wij zoeken een Content/Klantenservice medewerker die beschikt over:MBO werk- en denkniveau;
Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
Goede kennis van de mogelijkheden van het MS-Officepakket (met name Outlook, Word en Excel);
Hands-on mentaliteit;
Service- en kwaliteit gerichte instelling;
Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar.
Het aanbod:
Een marktconform salaris;
Een jaarcontract met kans op verlenging;
Werken binnen een jong, dynamisch team waar enthousiasme en gedrevenheid centraal staan;
Het leukste kerstgeschenk waarmee jij je eigen cadeau kunt uitkiezen.
Enthousiast geworden? Mail je motivatie en cv naar debbie@feelingz.nl.