Veelgestelde vragen

  • 1. Wat is Feelingz?

    Feelingz is een online keuzegeschenk met A-merk producten, belevenissen, cadeau cards, goede doelen, wijn & spijs en traditionele pakketten in één.

  • 2. Hoe werkt Feelingz?

    Met Feelingz kiest de ontvanger zelf een cadeau uit een zeer ruim assortiment.
    U kiest uw cadeau in 4 stappen:
    1. Ga naar www.mijnfeelingz.nl
    2. Vul uw persoonlijke bestelcode in
    3. Kies uw cadeau
    4. Bevestig uw keuze

  • 3. Waar vind ik een overzicht van het Feelingz cadeau assortiment?

    Een greep uit het assortiment vindt u onder de categorie ‘Cadeaus’. Wilt u het assortiment per waardevariant bekijken? Vraag dan direct een democode aan via de rode knop ‘Gratis demo aanvragen’ bovenaan deze pagina.

  • 4. Zijn de cadeaus in Feelingz inclusief verzendkosten?

    Ja, alle cadeaus in Feelingz zijn inclusief verzendkosten binnen Nederland.

  • 5. Wat is de levertijd van gekozen cadeaus?

    Alle gekozen cadeaus worden binnen 48 uur geleverd en de zending is via Track & Trace eenvoudig op elk gewenst moment te volgen.

  • 6. Hoelang hebben mijn medewerkers de tijd om een cadeau uit te kiezen?

    Unieke bestelcodes welke worden uitgegeven in december 2018 zijn standaard te verzilveren tot 1 juli 2019. Indien gewenst kunt u binnen deze periode zelf een andere einddatum bepalen. De einddatum is altijd terug te vinden op de cadeau-website.

  • 7. Ik heb een tip voor het Feelingz assortiment. Hoe kan ik die aan jullie doorgeven?

    Een leuke tip kunt u doorgeven via info@feelingz.nl.

  • 8. Vanaf welke waarde is Feelingz te bestellen?

    Feelingz is al beschikbaar vanaf € 20.

  • 9. Staat er een waarde op bij de Feelingz geefmomenten vermeld?

    Nee, de waarde van Feelingz wordt nergens vermeld. Volgens de visie van Feelingz wordt er bij een cadeau geen waarde getoond. De ontvanger zal daarom ook nergens een waarde terugvinden.

  • 10. Zijn er extra kosten verbonden aan de Feelingz geefmomenten?

    Alle geefmomenten, inclusief het presentje dat inbegrepen zit bij de geschenkbox, ontvangt u geheel kosteloos bij uw bestelling.

  • 11. Vanaf hoeveel stuks kan ik Feelingz bestellen?

    Feelingz is te bestellen vanaf 1 stuk.

  • 12. Hoeveel BTW betaal ik over Feelingz?

    Over de Feelingz waarde betaalt u geen BTW. Indien u een BTW specificatie nodig heeft, dan kan deze aan het eind van de verzilverperiode van Feelingz opgevraagd worden.

  • 13. Hoe kan ik Feelingz bestellen en betalen?

    U kunt direct een bestelling plaatsen via deze website onder ‘Bestellen’. U kunt kiezen voor een betaling via iDeal of per factuur. De factuur heeft een betalingstermijn van 14 dagen.

  • 14. Wat gebeurt er met mijn aankoop in geval van faillissement?

    Uw aankoop van Feelingz loopt via de Stichting Derdengelden Red Loyalty. Red Loyalty is het bedrijf achter de handelsnaam Feelingz. Door het betalen op deze Derdengeldenrekening staat uw geld veilig in geval van een faillissement van Red Loyalty.

  • 15. Wanneer ontvang ik de door mij bestelde Feelingz?

    Feelingz wordt dit jaar uitgeleverd vanaf 10 december 2018, ruim twee weken voor kerst. In overleg kan er van deze datum worden afgeweken.

  • 16. Ik heb teveel Feelingz besteld. Kan ik deze retourneren?

    Per order hanteren wij een meer/minder levering van 5%. Tot 15 januari 2019 kunt u 5% van uw order kosteloos retourneren (behoudens meerkosten voor maatwerk). Enkel niet uitgereikte Feelingz codes, in originele staat inclusief seal, komen voor retournering in aanmerking.

  • 17. Wat gebeurt er met Feelingz die niet gebruikt zijn?

    Feelingz welke worden uitgegeven in december 2018 zijn geldig tot 1 juli 2019. Voor zakelijke orders vanaf 10 stuks geldt dat de waarde van niet verzilverde Feelingz (maximaal 5% van de totale order) na de vervaldatum geretourneerd wordt.

  • 18. Kan ik de Feelingz geefmomenten personaliseren?

    Ja, kijk voor de mogelijkheden bij de categorie 'Maatwerk' of neem contact op.

  • 19. Kan ik de Feelingz cadeau-website personaliseren?

    Ja, kijk voor de mogelijkheden bij de categorie 'Maatwerk' of neem contact op.

  • 20. Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn bestelde Feelingz?

    Ja, wanneer u uw medewerkers een persoonlijke boodschap wilt meegeven, dan kunnen wij de geefmomenten uitbreiden met een wenskaart. De tekst op de wenskaart kunt u uiteraard zelf bepalen. Ook bieden wij op de cadeau-website de gelegenheid om een eigen welkomstwoord te plaatsen.

  • 21. Kan Feelingz rechtstreeks worden bezorgd op een huisadres?

    Feelingz wordt van bedrijf tot bedrijf geleverd. Het is mogelijk om Feelingz op een huisadres te laten leveren. Houd er wel rekening mee dat u aanwezig dient te zijn en voor ontvangst moet tekenen.

  • 22. Kan Feelingz rechtstreeks op de huisadressen van de medewerkers worden bezorgd?

    De geschenkboxen en eindejaarsspellen kunnen op de huisadressen van uw medewerkers bezorgd worden. Hier worden extra kosten voor in rekening gebracht (prijs op aanvraag).

  • 23. Kan ik de cadeau-website laten opmaken in het Engels en/of mijn eigen (huis)stijl?

    Ja, door het bedrijfslogo en de huisstijlkleuren van uw organisatie te gebruiken, kunnen wij de website geheel in uw eigen huisstijl opmaken. Ontvangers zien in één oogopslag dat u de afzender bent van Feelingz. Daarnaast is Feelingz ook beschikbaar in een Engelse versie.

  • 24. Kan ik mijn eigen idee of invulling geven aan Feelingz?

    Ja. Heeft u een eigen idee of wilt u een eigen invulling geven aan het keuzegeschenk Feelingz? Wij denken graag met u mee. Bespreek de mogelijkheden met één van onze adviseurs.

  • 25. Kan ik zelf bepalen welke categorieën ik wel en niet wil toevoegen aan Feelingz?

    Feelingz biedt standaard de volgende categorieën aan: Gifts, Belevenissen, Cadeau Cards, Goede Doelen, Wijn & Spijs en Traditioneel Pakket. U kunt zelf aangeven welke van deze categorieën u wilt aanbieden in de Feelingz cadeau-omgeving.

  • 26. Wordt er een inhouding gedaan op de waarde van cadeau cards en de donatie aan goede doelen?

    Nee, de waarde van de cadeau cards en de donaties aan goede doelen komt overeen met het volledige bedrag van uw budget, hierop worden geen inhoudingen gedaan.

  • 27. Zijn alle cadeaus op de cadeau-website het gehele jaar te bestellen?

    Wij kopen en/of reserveren de voorraad producten en cadeau cards voorafgaand aan de feestdagenperiode, gebaseerd op onze ervaring uit voorgaande jaren. Tot 1 mei vullen we onze voorraden aan. Daarna garanderen we dat 50% van het assortiment aanwezig is, maar zullen we uitverkochte items niet aanvullen.

  • 28. Tot wanneer is de klantenservice bereikbaar voor de medewerkers?

    Uw medewerkers kunnen het hele jaar door contact opnemen met de klantenservice. In december en januari op werkdagen van 09:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur. Van februari tot en met november is de klantenservice bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:30 uur.

  • 29. Ik heb een Feelingz ontvangen, wat nu?

    Heeft u een Feelingz ontvangen? Ga naar www.mijnfeelingz.nl, log in met uw persoonlijke bestelcode en kies uw cadeau. Voor vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice via: 070 - 413 21 82 of klantenservice@mijnfeelingz.nl.

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op