% beveelt ons aan!

  • De leukste cadeaus voor je medewerkers
  • Score van 8.9 van onze klanten
  • Uitgebreide maatwerk mogelijkheden

070 - 413 21 83

Bedanken en belonen Wij helpen je

Al meer dan 10 jaar helpen wij kleine en grote bedrijven en instellingen hun medewerkers te belonen en te bedanken. Dat doen we met een enthousiast team waarvan de meeste al heel lang bij ons zijn. Het is dan ook snel en makkelijk schakelen met ons, zodat we onze klanten zo goed mogelijk kunnen helpen!

Bij ons gebeurt alles onder één dak, omdat we alle disciplines in huis hebben: van ontwerp tot verpakken en klaarmaken voor verzending: we doen het allemaal in ons pand in Den Haag – Ypenburg. 

Dit vinden we belangrijk Onze belofte aan jou

✔ Wij regelen het


Van ontwerp tot bezorging; wij zorgen dat jij zo min mogelijk hoeft te doen.

✔ Wij maken het persoonlijk


Uitgebreide maatwerk mogelijkheden; van cadeau tot website en verpakking.

✔ Jouw medewerkers voelen zich echt gewaardeerd

Met het geven van een persoonlijk cadeau geef je iedereen een goed gevoel.

Het team van Feelingz Wij staan voor je klaar

Ons vaste team bestaat uit 11 man. Het hele jaar door zorgen wij dat je bij ons terecht kunt voor de leukste cadeaus voor je collega's.
Daarnaast worden wij in drukke periodes, zoals bijvoorbeeld naar de feestmaand (december) toe, ondersteund door vele tijdelijke krachten.

Rens

Sales, finance en operations

Arjan

Marketing en sales

Debbie

Inkoop & HR

Gaia

Communicatie, marketing & sales

Simone

Sales

Demi

Product owner en operations

Jorien

Vormgeving

Robert

Sales

Joëlle

Operations en office support

Rachela

Sales

Rianne

Administratie

Murphy

Kantoorhond

Vacatures

Ben jij op zoek naar een nieuwe baan en lijkt het je leuk om deel uit te maken van ons (kleine, gezellige en enthousiaste) team? Bekijk hier onze openstaande vacatures.

Staat er geen (passende) vacature voor je tussen? Je mag ons altijd een open sollicitatie toesturen. Je kunt hiervoor mailen naar Debbie, via debbie@feelingz.nl.

  • Wij zijn op zoek naar jou!

  • Content/Klantenservice medewerker

    Content/Klantenservice medewerker
    24-40 uur
    Per 1 augustus 2024

    De functie:
    Het online keuzecadeau is ons belangrijkste product. Bij afname van het keuzecadeau ontvangen de medewerkers van het bedrijf een persoonlijke bestelcode, waarmee zij kunnen inloggen op onze cadeau-website. Hier kunnen zij zelf één of meerdere cadeaus uitkiezen, uit een assortiment van meer dan 1.500 cadeaus.

    Alle cadeaus die gekozen kunnen worden, moeten opgemaakt worden in ons systeem. Het gaat hierbij om het invoeren van afbeeldingen, teksten en prijzen die wij aangeleverd hebben gekregen van onze leveranciers. Van augustus tot en met november ben je vooral bezig met deze invoerwerkzaamheden.

    Het keuzecadeau wordt het meeste in december uitgereikt, als kerstcadeau. Van december tot en met maart ben je dagelijks bezig met het beantwoorden van eventuele vragen van de medewerkers. Denk hierbij aan vragen over de cadeau-website, de persoonlijke bestelcode, de levertijd van het gekozen cadeau of hulp bij het kiezen van een cadeau. Het contact verloopt per mail, chat en telefonisch.

    Daarnaast verwerk je alle retour gekomen producten. De medewerkers hebben de mogelijkheid om hun gekozen cadeaus retour te sturen, als deze bijvoorbeeld defect of niet naar wens zijn. Je ontvangt een melding als er een product retour gekomen is bij ons distributiecentrum. Je noteert dit voor onze administratie, zorgt dat de code weer geactiveerd wordt en meldt dit aan de medewerker, zodat er een nieuw cadeau uitgezocht kan worden.

    De rest van het jaar (maar ook in de periode van augustus tot en met maart) ondersteun je je collega's waar nodig. Zo kan het zijn dat je een dag bezig bent met nieuwe aanbodpartners benaderen of een dag pakketjes aan het inpakken bent.

    Deze functie vindt voornamelijk op kantoor plaats, met de mogelijkheid om ook deels thuis te werken.

    Het profiel:
    Wij zoeken een Content/Klantenservice medewerker die beschikt over:

    • MBO werk- en denkniveau;

    • Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;

    • Goede kennis van de mogelijkheden van het MS-Officepakket (met name Outlook, Word en Excel);

    • Hands-on mentaliteit;

    • Service- en kwaliteit gerichte instelling;

    • Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar.

    Het aanbod:

    • Een marktconform salaris;

    • Een contract voor 6 maanden met kans op verlenging;

    • Werken binnen een jong, dynamisch team waar enthousiasme en gedrevenheid centraal staan;

    • Het leukste kerstgeschenk waarmee jij je eigen cadeau kunt uitkiezen.

    Enthousiast geworden? Mail je motivatie en cv naar debbie@feelingz.nl.

Wil jij meer informatie? Wij staan voor je klaar

Wil jij meer weten over wat wij voor jou kunnen betekenen? We helpen je graag!